Дизайн сайту

Часто задавані питання

Від 500$ залежно від складності проекту. 

Існує безліч стилів, але наша студія може виділити наступні:
● Класичний
● Мінімалізм
● Мальований
● Плитковий
● Полігональний
● Флет
● Бруталізм
● Промо
● Ретро
● Organic & Natural

Простий, строгий, лаконічний, акуратний. Має логічно збудовану структуру, зрозумілу навігацію. Усі елементи розташовані у очікуваних місцях. Класичне меню зверху або збоку зліва, звичайна колонкова сітка, мінімум графіки або її повна відсутність.

Прості нейтральні колірні рішення, акуратна друкарня. Шрифти прості, поширені, розміри заголовків близькі до стандарту, немає вигадливих рішень, що кричать, з незвичайним розміром або розміщенням тексту.

Класичний стиль у сайтах використовують компанії, яким не потрібно якось особливо виділятися серед конкурентів, вони в собі впевнені, дотримуються суворості, лаконічності. Також цей стиль популярний у нішах юридичних, адвокатських послуг, промислових напрямках.

Стильний, акуратний, ефектний. Основна відмінність мінімалізму — велика кількість вільного простору, відсутність зайвих деталей. Акцент на контент та фотографії. Сітка найчастіше використовується модульна. За рахунок легкості та грамотно розставлених акцентів можна керувати поглядом користувача, вести його у потрібному напрямку.
Мінімалізм вітає будь-які колірні рішення, якщо вони задають правильний тон і правильно акцентують увагу.

Ідеально підходить у випадках, коли потрібно:
• презентувати дорогий продукт;
• Привернути увагу до фотографій;
• Відобразити технологічність, екологічність;
• Передати преміальність;
• Зробити зручний для користувачів сайт

Оригінальний, ексклюзивний. Сайти в даному стилі виглядають, начебто лише намальовані. Вони цікаві, незвичайні, що запам'ятовуються.

Мальовані сайти можуть бути як простими, строгими, акуратними, так і супер-яскравими, заплутаними, що залучають: як лабіринт, який запрошує затриматися, щоб розглянути кожну деталь.

Колірні рішення використовуються різноманітні, від чорно-білої палітри до різнокольорового оформлення в стилі коміксів.

Шрифти в даному стилі часто також рукописні або прості, акуратні, класичні, переважно гротески (без засічок).

Мальований стиль в оформленні сайту використовують креативні компанії – магазини сувенірної продукції, музичні колективи. Також стиль добре підходить для оформлення портфоліо у творчих нішах.

Упорядкований, простий, зручний. В основі плиткового стилю закладено принцип побудови структури сайту з використанням секцій, в яких розташований весь основний контент.

Цей стиль використовується для зручності користувача при сприйнятті великої кількості контенту. Умовно, як акуратно оформлена газета, під час перегляду якої кожен читач знаходить потрібну йому картку серед купи інших карток. Найпростіший спосіб представити плитковий стиль, згадати меню Windows 8 із квадратними плитками папок, додатків та новин в одному флаконі.

Плитковому стилю притаманні такі риси, як мінімалістичність, функціональність. Все спрямовано зручність сприйняття інформації. Класною фішкою є те, що такий сайт дуже легко адаптується до мобільних пристроїв. Це дозволяє заощадити час та вартість на розробку.

Колірні рішення можуть бути різноманітні, аж до купи різних кольорів в оформленні однієї сторінки, проте оптимальним, як правило, є 4 кольорові рішення.

Шрифти прості, універсальні, без засічок. Головний принцип - доступність та зручність читання. Сітка на таких сайтах переважно модульна.
Використовують для інтернет-магазинів, корпоративних сайтів, сайтів-візиток, портфоліо, блогів у різних видах діяльності. Хороші приклади - сайти Microsoft і Xbox.

Креативний, яскравий, футуристичний. В оформленні використовуються геометричні фігури полігони. Це може бути як фонові зображення, елементи декору, і медіаконтент — ілюстрації.

Полігональний стиль ґрунтується на спрощенні та віртуалізації реалістичних об'єктів за допомогою полігонів – складних фігур, трикутників, іншої геометрії (3D-геометрія, стереометрія, ламані лінії). При цьому ілюстрації та мистецькі прийоми також представлені за допомогою полігонів. З одного боку може здатися дивним, але навіть за відсутності деталізації картинки легко вловлюється авторський задум.

Зазвичай додаткові деталі відсутні, текст використовується за мінімумом, іншої графіки немає, оскільки полігони в центрі уваги і не потребують зайвого прикраси.

Важливо, що, як і в мальованих сайтах, графіка (полігональні ілюстрації) або закуповується на стоках, або наймається художник-ілюстратор, або у разі складних анімованих сцен — досвідчений Front-end розробник, що безпосередньо впливає і на терміни, і на вартість.

Зрозумілий, простий, акуратний. Стиль Флет, або плоский дизайн, можна охарактеризувати як спрощений дизайн з доступними для користувача рішеннями. Основний принцип - нічого зайвого, схожий на стиль мінімалізм.

Для цього стилю характерні прості двовимірні ілюстрації, відсутність об'єму, текстур, градієнта, 3D-ефектів, складних тіней, інших ефектів. Часто використовується тільки один акцентний колір, не яскравий, приглушений і кілька фонових, що доповнюють.

Друкарня в даному напрямку проста, зрозуміла, акуратна. Це прості гротески (шрифти без засічок) та класичні загальноприйняті розміри в оформленні заголовків та основного тексту.

Сітка також проста — модульна або 2-3 колонки.

Плоский дизайн підходить для будь-яких ніш бізнесу. Це корпоративні сайти, сайти великих компаній, портфоліо, візитки, інтернет-магазини.

Яскравий, креативний, спірний. Нестандартний вид сайтів у стилі бруталізм викликає неоднозначні емоції у користувачів. Він або подобається, або викликає огиду та неприйняття. Тим не менш, стиль досить популярний, особливо у молодого покоління. Він однозначно привертає увагу. Компанії, що зважилися на цей крок, сміливі та відкрито заявляють про себе, не боячись критики та засудження.

Головна особливість бруталізму – своєрідний хаос. Немає ніякої логіки у побудові сітки, елементи розташовуються вертикально хаотично. На чолі сам дизайн, але не юзабіліті та контент. Кислотні кольори у пріоритеті при побудові дизайну, часто це поєднання червоного та зеленого відтінків.

Шрифти можуть бути нечитабельними, мають єдиний здоровий розмір і не підкоряються логіці чи ієрархії. До речі, тим, кому важливо SEO — взагалі не варто використовувати бруталізм, оскільки з точки зору роботів у коді на сайті буде треш, а з точки зору поведінкових факторів та сервісів аналітики багато відмов.

До плюсів можна віднести простий підхід при створенні дизайну - не потрібно багато часу витрачати на складання ТЗ, опрацювання структури, сітки та логіки.
З мінусів – враження користувача. Не всім заходить сміливий та неоднозначний дизайн у цьому стилі. Існує ризик зіпсувати враження та втратити користувача.

Може використовуватись на торгових майданчиках, форумах, креативних енциклопедіях, вузькоспрямованих портфоліо або нестандартних, креативних фестивалях.

Яскравий, соковитий, що запам'ятовується. Фестивальний стиль або стиль промо характерний для реклами події, товару, бренду, фестивалів, маркетингових creative- та event-агентств.

Важливий критерій – видовищність. Необхідно виділитися, запам'ятатись, вразити, створити вау-ефект. Переважно, промо сайти створюються у вигляді лендингів/односторінкових сайтів, оскільки це: складно, довго, дуже дорого, як на етапі дизайну, так і на етапі розробки; для подібних проектів потрібні senjor-дизайнери та фронтендери.

У промо стилі весь акцент на товарі, бренді. Тексту мінімум, максимум анімацій, візуалізацій. Важлива форма подачі, опис відсувається другого план. Часто в оформленні використовується графіка, складні 3D-ефекти, моушн, ​​відео. Немає чітких правил оформлення в даному стилі, чим ефектніше і креативніше, тим краще. Нерідко це і є мікс «бруталізму з адекватизмом» із попереднього пункту.

У колірних рішеннях першому місці — барвистість. Соковиті контрастні кольори, тріада або зошита, можливі кислотні кольори, різноманітні свічення, найчастіше темне тло для посилення насиченості — все це про промо-стилістику.

Сітка також служить видовищності і може бути як максимально простою, так і складною ієрархічною, з накладеннями, неоднорідністю розмірів об'єктів та іншим.

Промо стиль сайтів використовується у найрізноманітніших нішах. Його головна мета – реклама. Це можуть бути відеостудії, агенції розробників, фестивалі, галереї, бренди, товари, особи, маркетингові, креативні, event-агентства та інші.

Вінтажний, еклектичний, ефектний. Стиль ретро посилає у минуле, до епохи, коли були популярні книги, газети, журнали, платівки для програвачів. Зазвичай служить для впізнаваності бренду або підкреслити відповідну тематику.

Даному стилю притаманні ілюстрації та фотографії з тематики з минулих часів, люди в одязі та інтер'єрах минулих століть, старовинна техніка.

У колірному оформленні використовуються приглушені пастельні тони, ефекти потертості, текстури старого паперу, дерева, у тому числі патерни та вензелі.

Типографіці притаманні шрифти із засічками, брускові шрифти, як відсилання до часів друкарської машинки, рукописні шрифти, леттеринг.

У ретро стилі зазвичай оформлюють сайти компаній схожої тематики - вінтажні магазини та виставки, ретро автомобілі, а також портфоліо фотографів, дизайнерів, артистів.

Свіжий, легкий, естетичний. Відмінною особливістю цього напряму є використання в оформленні дизайну натуральних матеріалів та текстур. Це дерево, рослинні мотиви, природні кольори та відтінки. Всю увагу на оформлення. Структура та логіка відходять на другий план.

У колірних рішеннях також є природними відтінки: бежевий, коричневий, зелений, блакитний. Часто це приглушені пастельні тони, або, навпаки, яскраві, соковиті поєднання блакитного, салатового та подібних.

Типографіка акуратна і непомітна. Класичні гротески, скромні, жіночні декоративні шрифти.

В оформленні використовуються декоративні елементи: листя, лінії, квіти, тварини, птахи.

Сітка проста та логічно зрозуміла. Зазвичай колонкова чи блокова.

У цьому стилі можуть бути візитки, корпоративні сайти, лендинги на природну тематику, інтернет-магазини, наприклад, квіткові магазини, одяг, косметика, будь-який еко-бізнес.

Бажаєте зробити замовлення?

Тоді залишайте заявку і ми з вами незабаром зв'яжемося та з'ясуємо всі необхідні деталі.

Етапи створення

Icon
01

Замовлення

Ви робите замовлення на цьому сайті і залишаєте свої контактні данні для зв'язку з вами.

Icon
02

Обговорення

Ми спілкуємось з вами та дізнаємось ваші потреби стосовно замовлення. Спільно створюємо технічне завдання.

Icon
03

Аванс

Очікуємо від вас перший заздалегідь обумовлений внесок.

Icon
04

Первинні дослідження ніши

Дивимось на ринок конкурентів. Виявляємо іх сильні та слабкі сторони, аналізуєм для створення сильного продукту.

Icon
05

Прототипування

Робимо перші ескізи. Тобто створюємо первинні “кресленя” веб сторінок, чи розкадровку сцін відео роликів для подальшого затвердження.

Icon
06

Остаточний дизайн

Робимо фінальні макети веб сторінок та затверджуємо іх зовнішній вигляд.

Icon
07

Верстування та розробка

Розробляємо функціонал у випадку розробки сайту та перекладаєм дизайн до html версії.

Icon
08

Тестування

Перевіряєм працездатність всіх елементів та модулів. Робимо стрес-тест та оптимізуєм сайт для підвищення його швидкості.

Icon
09

Остаточна оплата

Передаємо Вам готовий продукт та отримуємо залишок оплати.

Image
Image